petak, 13. travnja 2018.

BestHairBuy Hair Extensions ♥

Pozdrav svima i dobro došli u novi post. 

Danas pričamo o sajtu vezanom sa ekstenzije, pod nazivom BestHairBuy.

Ja sam osoba koja često ide na razna fotkanja, jednostavno uživam u tome i ako ništa drugo, mislim da bi mi ekstenzije za te prilike bile odlične. Čisto malo radi promjene. Kakvi sve modeli postoje, pogledajte na BestHairBuy hair extensions.


1 l 2

Nedavno sam se ošišala i moram priznati da mi duga kosa zaista fali, sviđa mi se kraća, ali nekako ovo nisam ja. Cijeli život sam imala dugu kosu i definitivno mi nedostaje, tako da su ekstenzije idealno rješenje za mene! Našla sam kao što vidite fenomenalne, ravne, uvijene i definitivno ću uskoro probati.

Moram priznati da sam jako ugodno iznenađena i cijenom , za ovakve sajtove su poprilično jeftine i isplati se naručiti. Čitala sam dosta recenzija konkretno za ovaj sajt i 90% njih je pozitivno, pa ako ste planirali nešto naručiti, apsolutno možete.

Ukoliko vam količinski treba više kose, odnosno ekstenzija to možete potražiti na Human hair bundles.

1 l 2

Mislim da je ovo idealno rješenje za osobe koje imaju frizerske salone koji nude ugradnju ekstenzija, kvalitetnih ekstenzija. Po dosta povoljnoj cijeni dobijete količinski dovoljno ekstenzija koje možete koristiti na potencijalnim kupcima. Ja sam samo navela primjer crne boje, a inače su ekstenzije naravno dostupne u još dosta boja, smeđa ( u više nijansi ) , plava, crna i slično .

Još jedan dio sajta koji moram istaknuti se odnosi na Brazilian hair bundles.
Ukoliko ste fan specifičnih frizura, zapravo poznatih kao brazilske frizure ovo će vam se svidjeti. Baš imaju ono nešto spefično i sigurna sam da će vam se svidjeti, meni se jako sviđa i voljela bih nešto slično isprobati.

Da zaključimo, generalno bih voljela probati ekstenzije, bilo kakve, kraće, duže, za početak samo esktenzije čisto da vidim hoće li mi se svidjeti i kako će se ponašati. Pored toga nešto što ću definitivno probati, zapravo već čekam jednu periku i jaaako sam uzbuđena kako će izgledati, a i jedva čekam da vi vidite šta spremam uskoro.
Ali dobro, toliko od ovoga posta, nadam se da vam se svidjelo i obaveezno pogledajte sajt o kome sam danas pričala.
Na kraju ću vam ostaviti društvene mreže ovoga sajta, svakodnevno objavljuju novosti, sniženja, promocije, novitete i slično pa definitivno ih zapratite da ugrabite što bolju ponudu, kako bi što bolje, povoljnije prošli.

Ljubim vas!


1 komentar: